Winkelwagen

  • Producten
  • 0
  • Subtotaal
  • 0,00

Inhoud | Afrekenen

Klarna Factuur - Betaal binnen 14 dagen
 

Overige FAQ

 
Hoe bestel ik een product?
1. Selecteer een product en vul het gewenste aantal in.
2. Druk op ‘bestellen.’
3. U krijgt een overzicht van uw bestelling.
4. Voeg naar keuze extra producten toe, verwijder producten of rondt uw bestelling af.
5. Vul op de bestelpagina uw contactgegevens in en selecteer de verzend- en betaalmethode.
6. Klik op 'Bestel nu' om uw bestelling definitief te plaatsen.
7. Binnen 5 minuten ontvangt u per e-mail een orderbevestiging.

Als u deze mail niet binnen 5 minuten ontvangt, dan hebt u mogelijk het verkeerde e-mailadres ingevuld of belandde onze e-mail bij uw ‘ongewenste post’. Contacteer ons in dat geval via info@laptop-accu-specialist.nl.

Wat is de levertijd?
Indien het product op voorraad is, is de levertijd afhankelijk van uw betaling:

Klik hier voor de actuele levertijd!

Of een product op voorraad is, staat bij het betreffende product. Indien een product niet op voorraad is, mailt u ons dan via info@laptop-accu-specialist.nl om de levertijd op te vragen. Dagelijks wordt onze voorraad aangevuld.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Afhalen is mogelijk op afspraak. Houdt u er rekening mee dat u bij afhalen slechts € 2,50 verzendkosten bespaart. Na uw bestelling op de website ontvangt u per e-mail ons telefoonnummer om een afspraak te maken. Betaling is alleen contant én gepast mogelijk. We hebben geen fysieke winkel en bieden uitsluitend een afhaalmogelijkheid op afspraak!

Versturen jullie onder rembours?
Nee, contante betaling bij levering is niet mogelijk. Dit is een zeer duur en omslachtig systeem met verschillende bijkomende risico’s. Zo mag u het pakket pas openmaken na de contante betaling aan de postbode. Wij zouden dan een totaal waardeloos pakket kunnen versturen, want terugbrengen naar de postbode kan niet meer. Natuurlijk doen wij dit soort bedrieglijke praktijken niet. Wij leveren uw bestelling netjes na betaling.